ورق دومکس
ورق دومکس یا Duplex Steel Sheet یک نوع از ورق های استحکام بالا است که از دو نوع آلیاژ فولادی تشکیل شده است. این ورق ها از مخلوطی از فولاد آستنیتیک و فولاد فریتیک تشکیل شده اند که باعث می شود ویژگی های خوبی را در یک ورق فولادی ترکیب کنند. 
 
ورق دومکس دارای خواص ویژه ای مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، خستگی و حرارت است. این ورق ها به دلیل مقاومت بالای خود در برابر خوردگی و زنگ زدگی، برای ساخت قطعاتی که در محیط های خاصی مانند دریا، صنایع پتروشیمی و غذایی قرار می گیرند، بسیار مناسب هستند. 
 
ورق دومکس به دلیل مقاومت بالای خود در برابر حرارت، نیز برای استفاده در بخش هایی از صنایعی مانند صنایع نفت و گاز، صنایع حرارتی و بخش هایی از صنعت خودروسازی که در معرض درجه حرارت بالا هستند، مناسب هستند.
 
ورق دومکس با توجه به خواص ویژه ای که دارد، برای ساخت قطعاتی با مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی و حرارت استفاده می شود. در صنایع مختلفی مانند صنایع دریایی، پتروشیمی، غذایی، حرارتی و خودروسازی به کار می روند.

ترکیبات شیمیایی ورق دومکس

C%Si%Mn%P%S%
0.120.51.90.0250.015
Mo%Al%V%Nb%Ti%
0.50.0150.20.090.22

کاربرد ورق دومکس

از ورق دومکس در صنایع مختلف جهت سلخت قطعات با استحکام بالا استفاده می شود.

قیمت ورق دومکس

با توجه به نوسانات بازار ارز، قیمت ورق دومکس ممکن است تغییر کند. برای اطلاع دقیق از قیمت ورق دومکس و موجودی روز، می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

همچنین، برای مشاهده قیمت‌های مربوط به تمامی فولادها می‌توانید به صفحه مربوط به قیمت فولادها مراجعه کنید.

خرید ورق دومکس

امکان ثبت سفارش آنلاین نیز وجود دارد. اگر مایل به ثبت سفارش آنلاین هستید، می‌توانید نوع متریال، مقاطع، شماره تماس و مقدار مورد نظر خود را برای پشتیبانی ما ارسال کنید تا بخش فروش با شما تماس بگیرد.

همچنین، شما می‌توانید ۲۴ ساعته از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و تا پایان ساعت اداری از طریق شماره‌های درج شده، اطلاعات محصول خود را به کارشناسان ما اعلام کنید و برای خرید و ثبت سفارش با آن‌ها در ارتباط باشید