ورق ولداکس
ورق ولداکس یکی از انواع ورق های استحکام بالا است که با استفاده از روش جوشکاری الکتریکی تولید می شود. در این روش، دو ورق فولادی با ضخامت های مختلف به یکدیگر جوش داده می شوند تا یک ورق فولادی با ضخامت بیشتر تشکیل شود. در این روش جوشکاری، از یک الکترود مصرفی برای ایجاد جریان الکتریکی در نقطه اتصال دو ورق استفاده می شود. جریان الکتریکی باعث گرم شدن و ذوب شدن قسمت هایی از ورق ها می شود که در نتیجه، این دو ورق به یکدیگر متصل می شوند.
 
ورق ولداکس به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی، سایش و ضربات سخت دارد، برای استفاده در صنایع مختلف مانند خودروسازی، ساخت و ساز، نفت و گاز، و صنایع دریایی مناسب هستند. همچنین، این ورق ها در تولید قطعات سخت و مقاوم مانند پوشش های ضد سایش، دنده ها و ابزارهای برش نیز استفاده می شوند.
 
ورق ولداکس در اندازه ها و ضخامت های مختلف موجود است و می توان آن را در اندازه های سفارشی نیز تولید کرد. با توجه به مقاومت بالایی که در برابر خوردگی و سایش دارد، ورق ولداکس به عنوان جایگزینی برای ورق های ساده با کیفیت کمتر در برخی از کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

ترکیبات شیمیایی ورق ولداکس

ولداکس 420D

C%Si%Mn%P%S%
0.160.51.70.0350.03
Mo%Ni%V%Nb%Ti%
0.20.30.120.050.05

ولداکس 460D

C%Si%Mn%P%S%
0.160.61.70.0350.03
Mo%Ni%V%Nb%Ti%
0.20.450.120.050.05

کاربرد ورق ولداکس

از این ورق برای استفاده در ساختارهای فولادی که نیاز به جوشکاری دارند، مانند ماشین‌آلات در مهندسی سازه‌ای، ساختمان‌های کارگاهی و سازه‌های فولادی مختلف مانند بالابرها، جرثقیل‌ها، دریچه‌های سد، پل‌ها و چارچوب‌ها استفاده می‌شود.

قیمت ورق ولداکس

با توجه به نوسانات بازار ارز، قیمت ورق ولداکس ممکن است تغییر کند. برای اطلاع دقیق از قیمت ورق ولداکس و موجودی روز، می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

همچنین، برای مشاهده قیمت‌های مربوط به تمامی فولادها می‌توانید به صفحه مربوط به قیمت فولادها مراجعه کنید.

خرید ورق ولداکس

امکان ثبت سفارش آنلاین نیز وجود دارد. اگر مایل به ثبت سفارش آنلاین هستید، می‌توانید نوع متریال، مقاطع، شماره تماس و مقدار مورد نظر خود را برای پشتیبانی ما ارسال کنید تا بخش فروش با شما تماس بگیرد.

همچنین، شما می‌توانید ۲۴ ساعته از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و تا پایان ساعت اداری از طریق شماره‌های درج شده، اطلاعات محصول خود را به کارشناسان ما اعلام کنید و برای خرید و ثبت سفارش با آن‌ها در ارتباط باشید